OneShot Liam del 1

Hej!
Jag är lite ny med det här fanficsons osv + jag har ganska mycket i skolan för går sista året nu så jag kommer lägga ut flera delar av den här novellen/oneshoten så gått jag går.
Den var önskad av Isabella så det är hon som kommer att vara namnet som används men det är bara att leva er in i berättelsen och låt mig veta vad ni tycker, puss!

 
Nu gäller det, idag gäller det.
Allting måste vara perfekt!
 
- So Isabell, as you know it's Liams birthday today. Have you though of giving him something special?
- Yeah, yeah.. I have. I've already packed it in presentpaper but it's a shirt, and all 4 toystory movies.
What do you think?
- I think he will love it sweetheart. Are you ready to go then?
- Just a secound, I have to fix my makeup more.
- You look beautiful. Come on now, otherwise we'll get late.
- But Paul, your my uncle, you have to say nice things, it's kinda your job.
Sa jag och gav honom en lustig grimars innan jag sprang upp till mitt sovrum.

Jag vet helt ärligt inte varför jag är så nervös, jag antar att jag har brutit mot min enda betydande regel, ''bli inte kär i Liam''. Jadu, Bella. Hur funkade det tyckte du?
Jag suckade för mig själv medans jag tog på den sista lösögonfransen.
 
Jag hörde Paul skrika från nedervåningen, jag rusade ner för den blanka trä trappan till den lilla hallen och 5 minuter senare satt vi i bilden påväg till min fina Liam.
 
- And we're here.
Sa Paul medans han drog till handbromsen.
Vi började gå upp mot det bruna trähuset.
Dörren öppnades och jag blev direkt omfamnad i en stor gruppkram av Louis och Niall.
 
- So where's the others? Frågade jag och kollade på Lou.
- Well you know, Zayn is on the phone with Perrie for the moment, Harry is late, like always.....
And Liam the casanova is in the kitchen cooking, I think he should be done in 3, 2, 1..
 
Och just i den sekunden kommer Liam ut i hallen, vi får direkt ögonkontakt medans han går mot mig och jag hamnar i hans varma armar.
Jag har saknat de så.

Kommentarer
Postat av: Bella

Jättebra! Längtar till nästa del :) kommer du göra Liams perspektiv? Skulle vara roligt att läsa ur hans perspektiv :) hur många delar blir det? :) kram! :) xx

2013-09-05 @ 22:23:10
Postat av: Bella

Jag heter Isabell, inte Isabella. Jag är inte arg :) xx

2013-09-05 @ 22:31:37
Postat av: Bella

Sen så är Liam och Paul ute i köket och jag ska hämta något att dricka och så här jag Paul säga och jag ställer mig bakom ett hörn: Liam, if you and Isabell are going getting togehter, as a couple, pleaze don't play with her heart, she.. got bullied in high school, i grundskolan och han säger ohh poor girl, you know me, I ould never do that, play with her heart, so did she had a boyfriend in Sweden och han säger no, she didn't, you can ask her if you wnat to know more what happened in Sweden, but not today, it's your birthday Liam och jag tänker inre så mycket och hämtar en dricka :) vad tycker du? :) Kram! xx

Svar: Asså, not to be rude men.. vadå ändrar du den nu?
kristinaz.blogg.se

2013-09-06 @ 07:35:10
Postat av: Bella

Har mejlat dig ;) btw skriver från mobilen :) xx

2013-09-06 @ 11:29:29
Postat av: Bella

Har mejlat dig en gång till :) vad tycker du? Btw skriver från mobilen :) xx

2013-09-06 @ 14:07:28
Postat av: Bella

Jag vet inte. Förlåt :) vi tar den idén som jag skrev på mejlet :) vi glömmer tiden idén som jag skrev som mejlet för en vecka sedan. Btw skriver från mobilen :) kram! :) xx

2013-09-06 @ 16:40:02
Postat av: Bella

När kommer del 2? :) förlåt att jag tjatar :) xx

Svar: Alltså, jag går sista året vilket gör att jag har sick med plugg. Jag är den ända som driver bloggen + jag har en till blogg + 4 aktiviteter och försöker få ett socialt liv + ta de lugnt så.. jag försöker så gott jag kan med den men den måste bli bra ju, så de tar lite tid då
kristinaz.blogg.se

2013-09-06 @ 17:52:04
Postat av: Bella

Ok. Jag förstår :) tar den tiden du behöver. Jag förstår :) kram! :) xx

2013-09-06 @ 22:38:52
Postat av: Bella

Vad heter din andra blogg? :)

Svar: http://kristinaz.blogg.se/ Xx
kristinaz.blogg.se

2013-09-07 @ 10:22:22
Postat av: Bella

ok :) xx

2013-09-07 @ 12:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0