OneShot Liam del 2

Slutet på OneShot del 1
- And we're here.
Sa Paul medans han drog till handbromsen.
Vi började gå upp mot det bruna trähuset.
Dörren öppnades och jag blev direkt omfamnad i en stor gruppkram av Louis och Niall.
 
- So where's the others? Frågade jag och kollade på Lou.
- Well you know, Zayn is on the phone with Perrie for the moment, Harry is late, like always.....
And Liam the casanova is in the kitchen cooking, I think he should be done in 3, 2, 1..
 
Och just i den sekunden kommer Liam ut i hallen, vi får direkt ögonkontakt medans han går mot mig och jag hamnar i hans varma armar.
Jag har saknat de så.

Isabells prov:
Han höll mig i flera sekunder och jag ville aldrig släppa taget.
Han tittade ner på mig och gav mig ett stort smile och frågar:
- How have you been?
- Great, great, and you? 
- Stressful but i've been looking for my birthday today
- Oooh yeah, I.. I've got you a present!!
Sa jag och sträckte fram det stora paketet
- Oh, wow that's so nice of u! Thank's!
 
Jag gav honom ett sista leénde innan han gick in till köket igen.
Jag känner hur hela min kropp är så varm och jag har så mycket adrenalin i mig och ler lätt för mig själv innan jag vänder mig om.
Där står killarna och ger mig ett hånfullt leénde och blinkning..
- WHAT? Sa jag medans jag skrattade.
- Oh, nothing.. nothing.. Hahaha. Sa Louis med en blinkning.
 
Liams prov:
 
Isabell såg så fin ut idag, det har varit så länge sen.

Fortsättning i nästa del!

Kommentarer
Postat av: Bella

jättebra! :) längtar till nästa! Vet du när del 3 kommer? :)

2013-11-03 @ 20:21:11
Postat av: Bella

Heter Isabell. Inte Isabella. Är inte arg :) xx

2013-11-03 @ 20:26:43
Postat av: Bella

Jaha, såg att du hade skrivit isabell. jättebra del :)

Svar: Haha ändrade faktiskt det, tack tack :)
kristinaz.blogg.se

2013-11-03 @ 20:54:01
Postat av: Bella

vet du när nästa kommer? Men den är ju till mig :) oneshoten :) menar inget illa :)

Svar: Vadå ''men den är till dig'' ''inget illa menat'' ?
kristinaz.blogg.se

2013-11-03 @ 21:24:35
Postat av: Bella

Menar är oneshoten till mig eller till alla? :) menar typ så :) förlåt. Menar inget illa, är inte arg :) btw skriver från mobilen :) vet du när del 3 kommer ut? :)

2013-11-04 @ 14:27:22
Postat av: Emilia

Säljer två biljetter sektion röd till 1D den 13 i Sverige om du är intresserad besök min blogg millisbilli.blogg.se ❤️❤️

2013-11-12 @ 07:20:38
URL: http://blogfame.se/12/5611/blogfame
Postat av: Bella

när kommer del 3? :) förlåt att jag tjatar. förstår att du inte har hunnit :)

2013-12-06 @ 07:11:55
Postat av: Bella

Menar är oneshoten till mig eller till alla? :) menar typ så :) förlåt. Menar inget illa, är inte arg :) btw skriver från mobilen :) vet du när del 3 kommer ut? :)samma person som skrev likadan kommentar den 4 november :)

2013-12-30 @ 15:22:24
Postat av: Bella

Menar är oneshoten till mig eller till alla? :) menar typ så :) förlåt. Menar inget illa, är inte arg :) btw skriver från mobilen :) vet du när del 3 kommer ut? :)samma person som skrev likadan kommentar den 4 november :)

2013-12-30 @ 15:22:25
Postat av: Bella

förlåt att jag tjatar :)

2013-12-30 @ 15:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0