Louis Imagine del 3!

‘’ No love , I was practicing with her because I didn’t know how to ask you to marry me’’ , när han sa så då blev jag stum , jag kunde inte säga något eller röra mig själv det kändes som att någon hade bundit fast mig det enda jag kunde få ut var ‘’ W..wha..whaa.whaat ? ’’ .

’’Yes D/N look i know it sounds stupid , the girl i texted was a friend of mine i told her about you , and I was nervous to ask you to marry me , so she helped me’’. Jag satt helt stilla , min ögon kollade på hans ögon , jag kände hur jag började gråta Louis sprang direkt fram till mig och kramade om mig ‘’ shh shh please d/n don’t cy , this is all my fault that your in the hospital ‘’ , jag kollade upp på honom jag tog tag I honom och sa ‘’ No im sorry , this is all my fault if I just listend to you ‘’ . 

Han tog tag i min hand och sa ’’ So d/n will you marry me ’’ , jag började gråta när jag sa ’’ YES YES ofcourse i want to marry you stupid ’’ vi båda två skrattade , hans läppar var mot mina när Danielle och Liam kom in till rummet och sa ’’ Congrats d/n and louis ’’ . ’’ What you knew about this ? ’’ sa jag till liam och danielle . ‘’ Yes we did D/N but we couldn’t tell you , we’r so sorry ‘’ , ‘’ no don’t be sorry everything is fine now’’ Jag kollade upp mot Louis och började le . 

Han satt på sjukhus sängen när han sa ‘’ Do you want to go home , its kinda boring here , don’t you think ? ‘’ , ‘’ I want to go home but the nurse wont let me ‘’ sa jag . ‘’ Well the nurse don’t have to know , hurry get dressed and we will sneak out from the hospital’’ jag och Louis började skratta , jag kände mig som en spion när han och jag smygde ut sjukhuset .

När vi kom ut från sjukhuset så kunde jag se att alla killar stog där med tjejerna , harry , niall , zayn , liam , Danielle , perrie .
Alla skrek ’’ CONGRATS WOOHOOOOOOOOO , FINALLY ’’ . Jag skrattade när jag såg dom alla gav mig en kram och sa grattis jag kollade upp på louis och sa ’’ you called them to get to the hospital? ’’ , ’’ Yes i did love ’’ jag började le för mig själv . Louis höll min hand hela vägen själv . Danielle var med liam , zayn var med perrie och harry och niall pratade om tjejer .

’’ hey guys me and D/N are going to take another way ’’ sa louis , ’’ sure’’ but dont get lost sa harry och niall skrattande .
‘’ where are we going Louis ? ‘’ , ‘’ you have to wait and see d/n’’
Han höll för mina ögon hela vägen , när han plötsligt sa ‘’open’’ . Jag öppnade mina ögon och jag blev chockad att louis fortfarande kom ihåg. ’’ Here we are babe , this was the first time we saw eachother , I still remember you had a rolling stone shirt on you with blue shorts and white converse , when you suddenly triped on me ‘’

‘’ you still remember Louis ? ‘’ , ‘’ how could I forget ? , you were perfect ‘’ .
Jag kollade på Louis och började le , han tog mig dit vi först träffades . Vi var vid en park med utsikt över havet stjärnorna lyste allting var så perfekt . Louis kramade om mig och pussade mig på pannan ’’ Im sorry for everything d/n , i love you so much’’ , ’’ Its okay Louis , i love you to’’
’’ What do you think about being Mrs Tomlinson ? ‘’ , ‘’ I sounds great Louis ‘’ sa jag med ett stort leende . Han pussade mig på kinden och sa ’’ From the first time i saw you , i knew it was going to be you and me forever’’.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0