Louis Imagine del 2!

Jag kollade på honom helt chockad över det jag nyss läste , han kollade på mig och sen ner på telefonen som var på golvet . Det kändes som att jag skulle kollapsa när som helst . Jag satt mig på Sängen och jag kunde se hur Louis var nervös . ’’ HOW COULD YOU LOUIS ? , WHO IS THAT GIRL TELL ME ? ‘’ , ‘’ Please D/N I can explain’’ , ‘EXPLAIN ?! DO YOU WANT TO EXPLAIN LOUIS ?! YOU DON’T HAVE TO FUCKING EXPLAIN , YOU CHEATED ON MY YOUR BASTARD ‘’ .

‘’ D/N please don’t go ! its not what it looks like , just listen to me’’ , ‘’ NO LOUIS I WONT LISTEN TO YOU ‘’ . Jag tog på mig vilkna kläder som helst jag tog på mig mina skor och sprang ifrån Louis . Hur kunde han ? Varför skrev han till henne att han älskade henne ?! , vad har jag gjort för fel? , var vårt förhållande en bluff? 
Jag började gråta jag kunde knappt andas efter alla tårar , min kropp var så svag och det kändes som att jag krymptes i den hära stora världen . Jag sprang till Danielles och Liams lägenhet jag knackade på dörren och det var Danielle som öppnade . ’’ D/N honey what happend? Why are you crying , LIAAAM COME OVER HERE HURRY UP’’ sa hon . 

När Liam kom så kollade jag upp på honom och sa gråtande ‘’ Im not good enough for Louis he cheated on me’’ sa jag gråtande medans min röst plötsligt försvann . Liam och Danielle kollade på varandra chockade . ’’ What .. D/N ? what are you talking about?’’ sa Liam . Jag kunde känna hur mina ben började skaka plötsligt så kände jag ingenting och kollapsade.

Efter ett tag så vaknade jag upp , jag var i sjukhuset Danielle var brevid mig ’’ Oh thank god your awake ’’ sa Danielle med tårar i hennes ögon . ’’ What happend Dani?’’ , ’’ You passed out D/N , but you are okay now’’ . Jag kunde bara känna hur trött jag var , Liam var I rummet med Danielle . ’’ Look D/N i dont think Louis cheated on you , he would never do that he really loves you’’ sa Liam , ’’ Really Liam ? then why did he text a girl I love you ?’’ sa jag med tårar I ögonen . Liam och Danielle var helt tysta , jag kollade på min mobil det var 20 missade samtal och 15 sms från Louis , jag stängde av min mobil och suckade djupt . ’’ I called Louis , he is on his way’’ sa Danielle , ’’ Danielle ! I don’t want to see him , why did you call him !? ‘’ , ‘’ Because Louis loves you d/n ‘’.

Jag tog ett djupt andetag jag kunde känna att jag hade en klump i halsen . Jag kände mig ensam , varför gjorde han så ? älskade han verkligen någon annan ? , alla dom hära tankarna sprang runt i huvudet . Jag började gråta eftersom att jag verkligen trodde att han älskade mig , jag trodde att allt som jag och Louis hade var äkta . Jag kommer fortfarande ihåg när han smetade glassen på mitt ansikte och hur vi började skratta . Jag började gråta ännu mer liam kramade om mig och danielle var tårögd . Jag kunde inte förstå hur jag svimmade eller varför jag svimmade , jag antar att det bara blev för mycket för mig .

Jag kunde höra en bekant röst säga till en av personalen som jobbade där ’’ Where is D/N , where is she , is she okay ?! please take me to her ’’ , en av dom som jobbade där tog louis in till mitt rum jag kunde se att han hade gråtit hans ögon var röda och han var helt förstörd . Danielle pussade mig på pannan och sa att allting skulle bli bra igen , hon och liam gick ut från rummet och lät mig och Louis vara ifred. ’’ Just dont Louis , i dont want to hear it . If you love her just leave me okay ?! I know im not good enough so please just leave because I cant handle this anymore’’ .

‘’ D/N I was so worried about you ! when Danielle called me I didn’t know what to do and everything is my fault I should have gone after you !, The message that you saw was to a girl , but .. but I was just practicing ‘’
‘’ PRACTICING FOR WHAT LOUIS !? TO TELL EVERY GIRL I LOVE YOU’’
‘’ no love , I was practicing with her because I didn’t know how to ask you to marry me’’ sa han …

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0