Louis Imagine del 1!

Hej!
Obs: Den här novellen är inte skriven från mig utan av en tjej som heter Razan!

Jag kunde inte sluta skratta , framför mig är världens vackraste person . Jag älskar hur han leker med Lux , han älskar barn och barn älskar honom. Jag kände bara lycka när jag såg hur han sprang efter lux och tog upp henne . Ibland så känns allt som en dröm att jag faktiskt är tillsammans med Louis . Alla killar var i parken och spelade fotboll när jag kunde plötsligt se hur fotbollen kom på min panna .

’’ OMG D/N ARE YOU OKAY ? ’’ sa killarna springande mot mig louis sprang efter dom . ’’ Babe are you okay ? ’’ . ’’ Im fine its okay ’’ , alla killarna gick tillbaka och spelade fotboll . Louis satt sig brevid mig och sa ’’ Im sorry about the boys , they are very clumpsy love’’ . ‘’ Its okay Boobear ‘’ . 

Jag var tyst under hela utflykten med killarna . ’’ whats wrong D/N , i can tell something is wrong , tell me what is it ’’ , ’’ Do you ever think we will last forever ? ‘’ , ‘’ No babe I don’t think so , I know so’’ .

Han tog tag I mig och tog upp mig från bänken , han slängde mig på hans axel medans han sprang . ’’ LOOOUUUIIIIS STOOOPPPPPP IIIIIIITT I WILL FALL’’ sa jag skrattande , jag kunde inte hålla in mitt skratt . Han tog ner mig ner och sa ’’ D/N i will never leave you , i cant imagine a life without you ’’ efter ett tag var hans läppar mot mina och vi slutade aldrig , det var som att hela världen sluta snurra fast vi brydde oss inte . 

Jag kollade upp mot honom och började le , han pussade min kind . Jag och han gick runt lite i parken vi kunde ser hur killarna spelade fotboll och hur Niall lekte med Lux . Efter att tag så frågade jag Louis ’’ Do you ever want to have kids ? ’’ , ’’ Yeah i would love to have that D/N , maybe in the future sometime with you’’
Jag började le för mig själv . Louis gick och köpte till oss chocklad glass en av mina favoriter . ’’ Here you go D/N , your favorite ice cream’’ jag skrattade och började äta min glass när jag kunde känna hur Louis smetade sin glass på mitt ansikte . ’’ NO YOU DIDNT TOMLINSON , YOU JUST DIDNT DO THAT ’’ sa jag , ’’ I just did D/N’’ sa han skrattande . Jag tog min glass och smetade ut den på hans ansikte jag började skratta . ’’ Mmmm the ice cream tastes good’’ sa han , vi båda två började fnissa . ’’ But it bet it tastes better from your lips’’ och så var våra läppar mot varandra smaken av chocklad glass . ’’ So tomlinson did it taste good ? ’’ sa jag , ’’ Love you have no idea ’’ . 

Killarna såg hur jag och Louis var insmetade I glass över vårt hela ansikte , ‘’ What the hell happened to you guys?’’ sa niall , ’’ well its not my fault D/N started this’’ sa louis skrattande över hur rolig jag såg ut . Jag gav honom en lätt knuff och sa’’ this isnt over ’’
När vi kom hem och tvättade av oss så tog jag en dusch . Efter jag duschade så klev jag ut från badrummet med bara en handduk runt min kropp .

Jag kände hur Louis händer var på min höfter och hur han snurrade runt mig ’’ Your so beautiful D/N , you have no clue love . Im so happy to have you in my life , I love you’’ .
‘’ I love you to louis’’. Medans han gick ner och fixade middagen till oss så byte jag om när jag kunde höra en telefonsignal . Jag kollade runt och såg att det var Louis mobil jag tog upp den när jag såg smset , smset som ingen flickvän vill läsa . Jag tappade mobilen på golvet när louis ropade på mig ’’ D/N what was that sound , D/N are you okay ? d/N?’’ , han sprang uppför trappan och där stog jag helt förstörd , jag kollade upp mot honom medans mina tårar rann ner för min kind ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0