Liam Imagine del 2!

Fråga: Tack :) kommer det en till eller 2 till delar av min imagin med Liam? Vem skriver dom? :) xxx
Svar: Varsegod! Ja, nu kommer del 2 och jag heter Kristina, det är en tjej som heter Razan som skriver dem! :) Xx

 
’’ Im ready’’ det var så jag kom ihåg det när jag vaknade dagen efter . Det var då jag bestämde att ta ett stort steg i vårt förhållande . Jag vaknade morgonen efter med ett stort leende på ansiktet Liam sov fortfarande jag tänkte fortfarande på det som vi gjorde under natten , jag var aldrig självsäker fast Liam fick mig att slappna av . Det som hände igår var nog det bästa som har hänt mig . 

Liam var den första någonsin så det var jätte speciellt för mig . Jag log i sängen och kollade på Liam när jag var på väg ut från täcket så tog Liam tag i min och sa ’’ Goodmorning Love , thank you for last night it was amazing and special I love you ’’ , ’’ Goodmorning Li , It really was I love you too’’ Jag och Liam låg kvar i sängen och kollade på varandra , Hans ögon det var något speciellt med dom . ’’ Look D/N i know that last night was really special for you because it was your first time , and im really happy that you did it with me , I will never leave you I love you to much for that ‘’
Jag kollade på Liam och sa ‘’ Im just glad I did it with you Liam’’ , han tog mig närmre honom och lekte med mitt hår . 

Igår förändrade allt och jag kunde märka det . Jag började le för mig själv jag bestämde mig för att ta en dusch ’’ liam im just going to take a shower’’ , ’’ okay Love ’’ . Jag gick in i duschen och lät det varma vattnet rinna över mig , jag kände hur någon klev in i duschen det var Liam . ’’ You know what D/N i think i need a shower too’’ Jag började skratta och sa ’’ Well atleast we save water right babe? ‘’ , ‘’ right babe’’ Han började le hans läppar var mot mina när vi kunde höra ett skrik nerifrån ‘’ LIIIIIIIIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM , D/N WHEEEERE ARE YOU , HELLOOOOOOOOOO?’’ , ’’ omg thats Harry Liam , hurry up he cant see us in the shower , what is he doing here ? ‘’ sa jag orolig , vad gjorde Harry här ? klockan är bara 8 på morgonen . 

Liam klev ut ur duschen och ropade ’’ YEAH MATE IM COMING DOWN STAIRS JUST GIVE ME 1 MINUTE’’ , när han sa så så klev jag ut från duschen han började le när han såg mig ’’ LIAM STOP IT ’’ , ’’ what D/N i didnt do anything ’’ , ’’ You laughed harry can hear us ’’ han och jag började skratta .
Liam gick ner först sen så gick jag efter honom , ’’ Hey harry ’’ sa jag och Liam , ’’ Hey im sorry to disturb you but Simon is sick he just called me and you didnt answer your phone liam so i came here instead’’ , ’’ Oh is simon sick I hope he gets better ? yeah its okay mate ‘’ . Jag kollade på harry och började le . Jag och Liam satt oss på soffan och kollade på THE SIMPSONS , harry kom efter och satt sig på soffan han kollade på mig och liam konstigt . 

’’ What are you looking at Harry ? ’’ sa jag generad av att han hade en aning om vad som hände . ’’ Ehm nothing but you seem happy D/N did anything happen last night?’’ sa han skrattande med tårarna I ögonen . Jag och Liam tog en kudde var och slängde den på harry . ’’ its none of your business’’ sa Liam med ett stort leende på ansiktet . Efter ett tag gick Harry hem det var bara jag och Liam själva vi var lata hela dagen . Jag gick upp och diskade jag kunde känna hur han kramade mig bakifrån och hur han la sina armar runt omkring mig . Han tog tag i mina händer och sa ’’ Dont do the dishes now ’’ , han tog mig till soffan han var mitt emot mig jag kollade på honom .

Han började sjunga till mig ’’just the way you are’’ av bruno mars .

’’Oh, her eyes, her eyes, make the stars look like they're not shining,Her hair, her hair, falls perfectly,without her trying ,She's so beautiful, and I tell her every day,Yeah, I know, I know, when I compliment her she won't believe me,And it's so, it's so, sad to think that she don't see what I see,But every time she asks me do I look ok, I say,When I see your face, there's not a thing that I would change,Cause you're amazing, just the way you are,And when you smile, the whole world stops and stares for a while,Because girl you're amazing, just the way you are!’'.
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Bella

jättebra :) *ler* shit tänk om det hade hänt i verkligen med :) hur många delar blir det? :) kram! xxx

Svar: Tack :)Vi får se Xx
kristinaz.blogg.se

2013-03-28 @ 16:39:33
Postat av: Bella

varsågod :) xxx

2013-03-28 @ 19:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0