Tidsinställt!

Hej!
Som ni nog vet så vann killarna the brits!!!
Omg, alltså dat moment of prooooudness!
 
Jag kommer att åka bort på skid ''semester'' imorgon och därför inte kunna blogga någonting typ för att det kostar att använda internet och det är välldigt segt där uppe.
Jag kommer att blogga lite ikväll och har även gjort tidsinställda inlägg så att bloggen inte kommer att vara helt tom den här veckan som jag är borta!
 
Imorgon så öppnar den första europeiska One Direction World butiken i Stockholm och jag grät för att jag kommer att missa öppningsdagen, wä.
Men iallfall, se till att gå imorgon ni som har tid och vill ni kommer inte att ångra er! :)
Den öppnar klockan 10.00 på morgonen och mer information hittar ni om ni klickar på länken, kram!
 
http://www.mynewsdesk.com/se/pressroom/sonybmg/pressrelease/view/one-direction-oeppnar-butiken-1d-world-i-stockholm-europas-foersta-835543

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0