LIAM AND DANIELLE!
Hej!
Det har gått massor av ryckten om att Liam och Danielle har gjort slut, vad tror ni?
Jag trodde allt var bullshit, eller jag hoppades det.
Jag har lite länkar här om ni ville se, jag tycker att det här är jätte synd!
Även fast vissa av er skuttar av glädje att Liam är singel, tänk på varför dom kanske gjorde slut.
Dödsmejl och hot till Danielle, hat, långdistansförhållande, det är svårt.
Här är lite kommentarer från dom:
"It was getting impossible to keep it going.'' 
"They were apart so much and everything that was being said to Danielle on Twitter was getting to her. They both still care for each other and will remain friends, but it all just got too much.”
''He has hardly been able to see Danielle in recent months and the band have a world tour next year so it was only going to get harder."They ended things but Liam hopes they have left on good terms. She was the first real love of his life.''

Det som har hänt är hemskt.
Om killarna får en ny tjej snart, snälla skicka inte hat!
Ni skadar killarna också!
Länkar om Liam och Danielle: http://m.mtv.co.uk/mcs/publish/1484/11644?artistnews_url=http%3A%2F%2Fwww.mtv.co.uk%2Fkilrush%2Fnews%2F365042
http://www.thehitsradio.com/music/liam-payne-danielle-peazer-split-up/
OBS: Det är inte säkert att dom gjort slut, för jag har inte hört någon av dom säga det än, men det här är nog sant!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0