iTV studios/Capital FM Studio in London!

Hej!
Vissa undrar om One Direction kommer att uppträdda på X-Factor Live idag, och jag tror inte det!
Dom var ju i London idag imorse eller något och det skulle vara ganska tight att ta flyget efter det hit!
Jag tror att X-Factor skulle informerat det innan.
Annars är det riktigt dålig stil eftersom dom sa att dom skulle det och jag sålde min biljett till idag för att jag ska bort!
Hejdå!
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0