London is my new home! Kapitel 3.

- Melissa? Melissa? Hallå?
- Ja, jjja? Stamade hon fram.
Dom hade gått för några minuter sedan och hon var fortfarande sådär, jag var tvungen att slå till henne på kinden för att hon skulle vakna.
- Ajj!!!!
- Änterligen är du vaken..
- Åhnej! Har dom redan gått?
- Ja!
- ALLTSÅ ÅH. Du är så fånig! Gud var snygga dom var, och jag har kramat dom. Fattar du det? HAH det gjorde inte du.. LALA! Dom tyckte säkert att jag var jätte snygg!
.
Herregud, nu skulle hon hålla på sådär hela vägen hem och hela livet om jag hade otur. Det var inte direkt jag som var den som såg fånig ut, hon hade stått där stel som en pinne när dom kramade henne. Så är hon alltid när något händer för första gången, andra gången vet man aldrig vad som händer med henne.
- Nej, stackars mig.. Sa jag men en ironsik ton.
Jag bryr mig inte om jag får krama dom eller inte, dom var ju inte så otroligt snygga.. Alltså.. Eh. Dom såg ju rätt så bra ut men alltså.. Jag bryr mig inte?
- Nu ska jag ska jag hem och ringa alla mina kompisar på Skype och berätta vad som hände idag! OMG!
Jag suckade och vi började att gå hemåt.
.
.
När jag kom hem satte jag mig på sängen började skriva i min dagbok om allt som hänt idag, det blev 3 sidor långt. Sen slog jag ihop den och kom på, lappen!
Jag hade ju fått en lapp av Niall!
Jag tog fram mobilen och knapprade in numret. Jag döppte honom till Niall Horanan.
Sedan gick jag in på medelanderna och började skriva.
''Hej Niall, det är Jesicca från köpcentret idag..
Sen slutade jag skriva och kom på att jag inte hade sagt vad jag hette så jag fick lägga till lite.
''Du vet, tjejen med systern Melissa som stog stelt bakom mig, typ ert största fan, haha! Jag ville bara säga tack för allt!''
Sen tryckte jag på skicka!
Nialls perspektiv!
- Killar vänta, pausa spelet! Jag fick ett sms.
- Jaja, pausa fifat Liam. Sade Louis.
När jag öpnnade sms:et kände jag inte igen nummret, men sen såg jag sms:et var från Jessica som jag och Louis träffade i köpcentret!
- Louis?
- Ja?
- Kolla, jag fick sms från den där tjejen med en storasyster som vi kramade.
- Vadå? Tog ni bild med henne också? Frågade Harry undrande.
- Nej! Hon var helt stel så vi kramade henne och gick sen till hennes andra avslappnade syster ingen och hon sa tack.
- Jaha, okej!
Jag svarade fort på sms:et innan jag började spela fifa igen.
Jessicas perspektiv!
*PIP, PIP!*
Åh, Niall svarade fort!
Jag tog upp sms:et och började läsa.
'' Det var så lite så, haha! Alltid kul att träffa fans, när ville din systser att vi skulle träffa henne igen?
Träffa henne?
Va?
Jag skickade tillbaka:
''Ska vi träffas igen? Haha, är det säkert att det är lugnt? Det skulle vara jätte kul om ni ville det!''
''Absolut, kan vi träffas igen det var kul! Kan du ikväll så kan jag ta med grabbarna också?'' Svarade Niall.
Jag blev varm inombords men jag visste inte varför. Ska alla komma hit till oss? Åh!
''Vad kul, ni kan komma hem till mig om ni vill ikväll runt 7 tiden, mina föräldrar är ute.''
Jag skickade min gatuadress sen gick jag upp till Melissa!
- VA? Kommer dom om 4 timmar? ÄR DU GALEN? Jag hinner inte fixa mig??
- Ta det lugnt, dom har redan sett dig sådär.
- Jag måste in till duschen nu!!
- Jaja, okej!
Melissas perspektiv!
Nu har jag enterligen duschat, sen ska jag torka håret osv, gud att alla i One Direction kommer hem till oss är som en dröm, dom kommer att älska mig! Jag vet allt om dom!
.
Jessicas perspektiv!

Om 2 h skulle killarna komma och jag var så glad och längtade, men jag visste bara inte varför..

Vad tycker ni?
Desto fler kommentarer, desto gladare blir jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fortsätt skriva! jag var ju fett inne i texten, så tar den slut! :( Du skriver sjukt bra :)

2012-05-27 @ 17:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0