London is my new home! Kapitel 6.

Hänt innan:
- Där, där, där! Harryyy du kommer att förlora: Skrattade Liam medans jag nästan hade ner hela hans tumme!
Och där!
Jag vann!
- Jahapp, då är jag din bekänt imorgon då antar jag!
- Det kan du ge dig på, vi ska ut och shoppa!
- Va? Ååh!
- Ta det lugnt, det är bara 4 timmar! Skrattade jag retandes!
- Save me! Sa Harry och tittade på dom andra killarna!
- Nej du Harry, du får nog klara dig själv den här gången! Ha det så kul imorgon!
Harry fnös, vi andra bara skrattade!

Harrys perspektiv.
Åh, jag är så trött, och idag är det ju dagen jag ska shoppa med Jessica, fyy. Men endå lite kul eftersom jag får vara med henne. Men shoppa är verkligen inte min grej, hon borde ta med Louis han älskar att shoppa!
Jag tänkte lite för mig själv hur dagen skulle se ut sedan klev jag långsamt ut ur sängen och satte på mig en mörkblå morgonrock med röda ränder innan jag gick ut till frukosten.
När jag kom ut satt alla där förutom Niall vilket förvånade mig, han brukar alltid vara först vid maten.
Han hade väll inte känt lukten än.
.
- Godmorgon! Sa jag med en trött röst.
- Godmorgon! Svarade alla nästan i kör.
.
Jag började steka ägg och precis när jag var klar satte jag mig på stolen brevid Jessica och gav henne en flirtig blick.
Hon märkte mig knappt.
När jag suttit mig kom Niall utspringande från rummet.
- Det finns väll fortfarande mat kvar? Frågade han i en panikslagen röst.
- Haha, jadå babe såklart! Svarade Louis.
- Braa! Svarade Niall som änterligen hade pustat ut.
- Boo Bear, varför säger du inte babe till mig? Sade jag till Louis och försökte låta ledsen.
- Förlåt älskling! Svarade han.
Alla tittade på varandra och skrattade.
- Larry Stylinson sattsar! Sade jag och skrattade mer.
.
Nialls perspektiv:
Jessica är en underbar vän, hon kommer alltid på roliga saker att säga.
Hon är som en bästavän!
Jag är så glad att maten inte var slut, skulle vara grinig den här dagen om jag inte fick mat till frukost.
Jesscias perspektiv:
- Du får säga till när du är klart Hazzan, sade jag och gick in till mitt rum för att välja kläder och sminka mig.
- Yes box.
Jag tog på mig en mörkblå magtröja med ett vitt ankare på, svarta shorts och ett par svarta ballerina skor.
Satte på lite mascara och borstade igenom mitt hår som fick hänga ner över mitt ljusa hår.
579311_278339205596624_786233480_n_large
- Jag är klar nu! Ropade Harry.
- Bra, jag går ut till hallen sålänge! Svarade jag.
När Harry kom till hallen inspekterade jag honom från topp till tå.
Han hade trasiga jeans, en vit skjorta, svarta raybans som han hade plaserat på ögonen redan.
När han såg att jag titta på honom tog han av dom snabbt och slängde med håret.
Jag började skratta och puffade till honom.
Han såg ju bra ut, men alltså jag ville inte bli kär i en kändis nu.
Jag har hört att det är så mycket hat från olika människor.
.
- Ska vi? Frågade Harry och höll upp dörren.
- Tackar. Svarade jag och vi började gå.
.
När vi änterligen kom fram till köpcentrumet gick vi direkt in till min favoritaffär som har massor av fina sommarklänningar och väskor men jag kan aldrig utala namnet.
När vi kom ut därifrån hade fans redan sett oss och sprang fram till oss.
- AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Harry!
Han suckade lite tyst men satte ett leénde på läpparna och log mot dom medans dom kom springades mot oss.
- Kan jag ta en bild med er två?
- Javisst, svarade vi.
- Åh, Jessha Styles! Sa en av tjejerna efter att vi tagit fotot.
- Va? Svarade jag.
- Det är du och Harry, vi satte ihop era namn som Larry Stylinson!
- Haha, jaha!
- Datar ni? Frågade en annan.
- Nej, vi är bara vänner!
- Japp! Svarade Harry men gav mig en annan signal i blicken.
- Tjejerna verkar inte tänka mer på det utan gick iväg efter att sagt hejdå.
.
- Jag gillar sådana fans! Sa Harry.
- Hur då? Sade jag.
- Sådana som respekterar att man har ett privatliv.
- Ja. Tycker du inte att dom var fina också?
- Jo, men inte lika fin som du. Svarade han och blinkade.
- Lägg ner smickret. Jag faller inte för sådant. Svarade jag och fnös till lite.
.
Men ingentligen vet jag inte om jag inte kommer att falla en dag, Harry är en riktig flörtare har jag hört av många.
Men jag vill inte vara en av hans flörtar bara.

Hej!
Vad tycker ni om det här kapitelet?
Snälla kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0