London is my new home! Kapitel 5.

Hänt innan!

- Hur gammal är du då, Jessica? Frågade Harry efter en stunds tystnad.
- Jag är 16 år. Och du?
- Vet du inte det?
- Nej?
- Haha, okej! Det är skönt med folk som inte vet allt om en. Jag är 18 år!
- Jaha!
Svarade jag kort.
Folk som inte visste allt om dom?
Haha, dom skulle bara veta allt Melissa visste om dom!

Jessicas perspektiv!
Änterligen var vi framme vid Pizzerian..
- Vad vill du ha Jessica? Frågade Harry
- Vegitarisk.. Sa jag med en trött röst
- Inte visste jag att du var allergisk mot kött? Svarade han och blinkade.
- Det är jag inte heller, jag gillar bara vegitariska pizzor..
Vi beställde till dom andra och gick sedan hem.
När vi kom innanför dörren skuttade Niall upp för soffan och ropade: PIIIIIZZZZA TIIIIIME!
Alla började gapskratta och sedan satte vi oss vid soffan och började käka.
Såklart precis när jag skulle sätta mig sätter sig Harry sig precis brevid mig, vad vill han egentligen?
Harrys perspektiv!
Jag satte mig extra nära Jessica, hon är nog en av dom få som inte brukar falla så lätt för mitt charmiga jag, men jag ska nog få henne på fall.
Jag har börjat flörta med henne mer och mer och ännu är det mera som en lek.
Visst hon är super fin osv, men jag vet inte.
.
- Kan vi inte köra snurra flaskan? Föreslog Louis glatt!
- Absolut svarade vi alla.
- Så, vi behöver en flaska antar jag.. Sa Melissa.
- Haha, ja det behöver vi. Där är en. Sa Zayn och gick och hämtade en flaska.
- Den som den hamnar på ska... Öh, ska.. Pussa den som sitter brevid den till vänster!
Flaskan snurrade och den hamnade på Louis, jag satt brevid honom så alla började skratta och ropade: Larry, Larry, Larry!
Louis pussade mig på munnen istället och alla började gapskratta.
.
- Okej, nästa utmaning? Frågade Zayn!
- TUMMBRÅTTNING! Den som förlorar får vara den enas bekänt hela nästa dag. Ropade Niall.
- Let's go! Svarade jag!
Flaskan pekade mittemellan mig och Jessica. Yes vilken tur jag har!
- Då möter vi varandra då! Sa hon.
- Var berädd att stoppa om mig imorgon, svarade jag och blinkade.
Hon himlade med ögonenen och nu var tummbråttningen igång!
Jag vred på min arm hela tiden!
.
Jessicas perspektiv!
- Vad är det Harry, ta det lugnt med armen. Är du rädd att förlora eller? Sa jag och skrattade till,
- Nej, jag är inte rädd.. Jag bara sträcker lite på armen!
- Haha, jovisst! Svarade jag.
.
- Där, där, där! Harryyy du kommer att förlora: Skrattade Liam medans jag nästan hade ner hela hans tumme!
Och där!
Jag vann!
- Jahapp, då är jag din bekänt imorgon då antar jag..
- Det kan du ge dig på, vi ska ut och shoppa!
- Va? Ååh!
- Ta det lugnt, det är bara 4 timmar! Skrattade jag retandes!
- Save me! Sa Harry och tittade på dom andra killarna!
- Nej du Harry, du får nog klara dig själv den här gången! Ha det så kul imorgon!
Harry fnös, vi andra bara skrattade!

Ganska kort kapitell, var det bra?
Vad tycker ni?
Snälla kommentera!
Då blir jag välldigt glad! :).
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0