Someday One Direcion will come to an end!

Hej!
Jag visste redan när jag läste den där rubriken att jag inte skulle ha klickat på videon, men jo.
Jag klickade.
Nu sitter jag på mitt golv och gråter, seriöst.
Den här videon är så sann, när One Direction slutar att spela, sjunga, dom får barn, värst av allt, dom alla människor det kommer den tiden då dom dör.
Jag kan inte äns föreställa mig det, det är pågrund av One Direction som jag har fortatt kämpa.
Jag vet inte om jag skulle varit här idag om det inte varit för dom.
Man väljer inte bara att bli ett fan, man väljer bara inte att sluta älska dom.
Man måste känna det och för mig går det inte att sluta älska dom små pojkarna som alla hade en dröm och nu som hela världen känner till.
Deras dröm slog in och jag kunde inte vara mer stolt!
Jag älskar er killar, från första dagen jag hörde eran musik tills den dag ni slutar.
Jag hoppas att det är långt kvar!
Jag kommer aldrig att glömma alla personen och minnen som jag pågrund av er!
Tack!
Jag älskar er föralltid!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0