Information om den nya videon Kiss You osv!

Hej!
Det här har inget med killarna att göra men det har om den här bloggen att göra!
Jag har sjukt mycket plugg, särsklit nu senaste veckorna och månaderna.
Ibland hade vi 4 prov/vecka + läxor.
Det är inte alltid så enkelt att uppdatera då.
Hoppas att ni förstår, jag är också ensam admistadör på den här bloggen.
Om ni skulle vilja bli admistadör också, kommentera, (namn osv).
Om ni undrar hur gammal jag är så går jag i 8:an och alla mina betyg för den här terminen skulle vara satta så jag ber om ursäkt om jag har varit dålig på att blogga på senaste tiden.
PUSS!
One Direction - Kiss You videon!

Videon har sjuktits upp!
Den skulle ha publicerats den 19:e December men istället så kommer den att publiceras den 19:e Januari.
Jag tror att den här informationen stämmer.
Hade iallfall att den hade sjuktits upp,
Hejdå! X.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0