BM21D event i NYC, US igår!

Hej!
Jag skulle nog vara den lyckligaste tjejen som finns om jag hade chansen att vara där!
Folk säger alltid: Jag kommer inte gråta, hur kan man göra det? Det är bara konstigt, herregud.
Man haha, grejen är det att man inte har träffat dom, och man ser dom i verkligheten, damn. Det förändras heeeelt!
Iallfall för mig, när jag såg dom utanför studion trodde jag att jag drömde, jag fick inte ut ord jag bara stod där och log som ja.. Jag vet inte vad.
Ni som har träffat dom, ska vara riktigt lyckliga!
Det kommer säkert våran tid snart, det kommer att vara magiskt!
Kram, hejdå!
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bildenKlicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0