One Direction facts!

 
  • Zayn googlar sig själv ibland när han är uttråkad.
  • När Zayns syster var liten brukade han skrämma bort monstrerna i hennes garderob för hennes skull.
  • Ibland tycker jag att jag inte är normal och bara blir konstigare och konstigare för varje dag. - Louis Tomlinson.
  • Innan jag var med Louis så var jag ett fan av One Direction, så tjejer, ge aldrig upp hoppet! - Eleanor Calder.
  • Liam gillar tjejer med krulligt och lockigt hår.
  • Zayn tweetade en gång en kille ''babe'' för att han trodde att han var en tjej.
  • Niall tycker att hot pants, pruttande, och att vara rolig är en turn on.
  • Jag tänker ofta på att vara en tjej för en dag! - Harry Styles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0